Rendelési feltételek:
Általános Szerződési és Felhasználási feltételek
Kérjük, amennyiben megrendelője, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben tudomásul veszi, hogy ezúton történő rendelésével vásárlási szerződést köt, annak minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Honlapunk szerzői jogi oltalom alatt áll, vagyis részben vagy egészben történő másolása és felhasználása csak a tulajdonos írásos engedélye esetén lehetséges.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén információs szolgálatunk rendelkezésére áll!
Üzemeltetői adatok
Cégnév:                DEPOCHEM KFT
Székhely:              1097 Budapest, Kén u. 8
Adószám:              12229235-2-43
Cégjegyzék szám:                 01-09-713680
Bankszámlaszám:                 12026001-00111723-00100006
Szerződés nyelve:                 Magyar
Mobil:              + 36 30 861 9636
E-mail:             info@epgeppartner.hu
Web:               www.epgeppartner.hu
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
Szolgáltatásaink közé tartozik különféle fűtéstechnikai eszközök, légkezelők, vízvezetéki szerelvények és fürdőszoba- berendezések forgalmazása.
A kínálatunkban feltüntetett termékek on-line, házhozszállítással is megrendelhetőek.
Anált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt (27%) áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra! Az árváltoztatás jogát fenntartjuk! Az árak tájékoztató jellegűek, és a készlet erejéig érvényesek.

Rendelési információk
A megrendelés regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.
A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8.00 és 16.00 óra között.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Sürgős esetben kérjük, hívja a + 36 30 394 0806 ügyeleti telefonszámot.
Az általunk forgalmazott termékek megrendelését minden esetben telefonon és/vagy e-mailen véglegesítjük, hogy mikorra tudjuk teljesíteni. Általános teljesítési határidő (készlettől függően), a véglegesítéstől számított 1-7 munkanapon belül.
A termékek adatlapján megjelenített képek, adatok eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! Egyedi megrendelés (nagy értékű, ill. darabszámú termék) esetén 50% előleg befizetése szükséges a megrendeléshez.
Rendelés menete
  • 1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
  • 2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása" gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés" gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően válassza a „kosár frissítése" gombot.
  • 3. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
  • 4. Megrendelés
  • 5. Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció!/*
  • 6. A pontos adatok megadását követően a " Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl.: a készülék, vagy termék színét illetően)
  • 7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően egy a rendszer által továbbított automatikus visszaigazolást kap, amely tartalmazza a megrendeléssel kapcsolatos összes információt.
  • 8. A beérkezett megrendelést feldolgozása után telefonon és/vagy e-mailen minden esetben pontosítjuk, illetve egyeztetjük az adatokat, ugyanis a megrendelést ekkor érvényesítjük!
  • 9. Majd ezt követően e-mailben küldünk egy a megrendelésen szereplő adatokat tartalmazó díjbekérőt, amely alapján a fent megadott 12026001-01185299-00100004 bankszámlaszámra kell átutalni a teljes összeget, az Ön rendelés azonosítójának feltüntetésével (a közlemény rovatban). Az összeg számlaszámunkra történő beérkezése után kerül kiszállításra a megrendelt áru, az előre leegyeztetett adatok szerint.
*A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.
A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja
A megrendelt terméket előre történő átutalással, vagy utánvéttel lehet fizetni. Helyszínen történő fizetés lehetséges, ha a rendelés értéke bruttó 200.000 Ft alatt van. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
A számla és a garancia levél a helyszínen kerül átadásra, melyet minden esetben meg kell őrizni. Kérjük, hogy kézbesítéskor a megrendelt áru mennyiségi és az azonnal észlelhető minőségi állapotát a szállító előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át az árut.
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
zhoz szállítás, információk
A  megrendelt termék kézbesítése munkanapokon történik 8-15 óra közötti időszakban. (Rendkívüli esetben "A megrendelések feldolgozása" részben megadott ügyeleti telefonszámon egyeztetettek szerint.) Amennyiben a megadott időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű esetleg munkahelyi címet megadni. A szállító a megrendelt terméket a megjelölt helyen a rakodásra alkalmas pontig szállítja le. A megrendelt termék további mozgatásának lehetőségét a megrendelőnek kell biztosítani. Ha az átvétel meghiúsul, a visszaszállítás és újraszállítás költsége a megrendelőt terheli.
A megrendelt árut csak a számlán szereplő megrendelő veheti át. Harmadik fél esetén a megrendelő által kitöltött és a szállító részére átadott meghatalmazás szükséges.

Házhoz szállítás általános díjszabása

Szállítási díjtételek meghatározása a rendelési érték és súly, ill. a szállítási terület alapján történik az alábbiak szerint (3,5 t-ig):

Hely Díjazás Megjegyzés
Magyarország területén 2 600 Ft max. 40 kg, ill. 50.000 Ft
Budapesten belül INGYENES 100.000 Ft felett
I. INGYENES 200.000 Ft felett
I. 5 000 Ft 50.000 Ft felett
I. 10 000 Ft 50.000 Ft alatt
II. 7 500 Ft 200.000 Ft felett
II. 15 000 Ft 200.000 Ft alatt
III. 15 000 Ft 400.000 Ft felett
III. 30 000 Ft 400.000 Ft alatt
IV. 17 500 Ft 400.000 Ft felett
IV. 35 000 Ft 400.000 Ft alatt
V. 20 000 Ft 400.000 Ft felett
V. 40 000 Ft 400.000 Ft alatt

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás és újra küldés díját a megrendelőre terheljük.

Garancia

A garanciális és jótállási feltételek termékkörönként változnak, a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendeletben foglaltak szerint. Az ettől eltérő szavatossági idő vagy jótállás, és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve. Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá információs elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Portósan küldött csomagokat minden esetben visszaküldjük a feladónak!

Elállás joga
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény értelmében a Vásárló 14 napon belül indoklás nélkül elállhat.
Ismertető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletből:
A Vásárló a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat.
A Vásárló az elállási jogát gyakorolhatja:
•A termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a törvény szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig •Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a törvény szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig •Ha a törvényi előírás szerinti írásbeli megerősítés kézhezvétele, annak ismertetésére a termék kézhezvételének napjától, vagy a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, abban az esetben attól az időponttól számított 14 nap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb, mint nyolc munkanap van hátra. •Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. •A vállalkozás a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríti. A Vásárló nem viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

A vállalkozás követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A felek eltérő megállapodása hiányában a Vásárló nem gyakorolhatja a törvényi előírás szerinti elállási jogot az alábbi esetek alkalmával:

•Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az
elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó
beleegyezésével megkezdte.
•Olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében,
amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem
irányítható ingadozásától függ.
•Olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó
személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján
vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél
fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó.
•hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver
példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a
fogyasztó felbontotta
•hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó
szerződés esetében
•szerencsejáték-szerződés esetében
•hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó
szerződés esetében
•élelmiszerek, valamint egyéb mindennapi fogyasztásra szolgáló
termékek rendszeres házhozszállítására vonatkozó szerződésekre
•az olyan szállást nyújtó, szállítási, étkeztetési vagy szabadidős
szolgáltatásokra vonatkozó szerződésekre, amelyek alapján a vállalkozás e szolgáltatásokat meghatározott időpontban vagy meghatározott időszakban nyújtja.
A törvény további részletei: http://www.net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti információs elérhetőségeink valamelyikén írásban. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését.

A megrendelt terméket minden esetben csak a munkatársunkkal történt egyeztetés után juttassa vissza, mert az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett még az átadás-átvétel előtt bizonyíthatóan ellenőrizni kell a termék sérülésmentes, hiánytalan csomagolású állapotát.

Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ill. szakszerviz általi beüzemelésére, ugyanis a nem rendeltetés- és szakszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A termék visszaérkezését követő harminc napon belül, a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatérítjük a termék vételárát.

Adatkezelés

Az webáruház használata során a részünkre rendelkezésre bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, és nem adjuk ki további fél számára, csak abban az esetben amennyiben az a megrendelés kézbesítéséhez szükséges.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb.). Ezen adatok kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben kerül átadásra a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban.

Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat cégünk mindaddig rögzíti, amíg a Vásárló nem kéri azok törlését. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat bizalmasan kezeljük, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető az információs elérhetőségünk valamelyikén.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@epgeppartner.hu e-mail címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének

Bemutatkozás

Fő tevékenységünk raktárak, irodák bérbeadása, és bérraktározás.

Szolgáltatásaink közé tartozik különféle fűtéstechnikai eszközök, légkezelők, vízvezetéki szerelvények és fürdőszoba berendezések kereskedelme épp úgy, mint a napjainkban egyre jobban elterjedő megújuló energia rendszerek forgalmazása.

Elérhetőségek

DEPOCHEM KFT
1097 Budapest, Kén u. 8
TELEFON: +36 30 861 9636
E-mail: info@epgeppartner.hu
epgeppartner.hu - DEPOCHEM KFT - ÁSZF - Adatkezelési tájékoztató
Webáruház készítés a StartÜzlettel.